1.3.2013

back in business?

Olen pahoillani piiiiitkästä bloggaustauosta! Edelleen päivittäin sivulla kävijöitä näyttäisi olevan, eli kiitos teille uskollisille, jotka sinnikkäästi olette uutta tekstiä odottaneet:) Olen saanut myös muutamia huolestuneita sähköpostiviestejä voinnistani. Kiitos, minulla ei ole mitään hätää, kaikki hyvin!

Olen tässä vähän pohtinut blogin tulevaisuutta. Jatkanko kirjoittelua vai jätänkö koko projektin.. Blogin ylläpito on ollut hauskaa ja se on tuonut mielenkiintoisia näkökulmia esiin kommenttien ja sähköpostin kautta. Vuorovaikutus lukijoiden kanssa on se tärkein osuus koko blogin ylläpitoa, sillä se tuo kirjoittamiselle merkitystä kun huomaan, että jotain kiinnostaa tekstini (vaikka kirjoituskieleni on melko huonoa kieliopillisesti).

Te salailevat lukijat, klikatkaa itsenne rohkeasti lukijoiksi, kommentoikaa, kertokaa mielipiteitä. Tarvitsen vähän tsemppiä blogin jatkamiseen! Kävijämäärän kautta, oletan että lukijoita olevan enemmänkin.. ..Ymmärän, että blogin aiheen vuoksi moni ei halua itseään siihen yhdistää vaikka blogia seuraa.. 


13 kommenttia:

  1. Anonyymi1/3/13 16:03

    Ehdottomasti pitää jatkaa blogin kirjotusta!!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi1/3/13 17:36

      Kiitos kannanotosta myy :)

      Poista
  2. Jatka :( Oon tosi nirso blogien suhteen ja tää täyttää kriteerit helposti. Mielenkiintonen aihe ja asiaankuuluvia kuvia vaan tarvittava määrä ja postauksiakaan ei tarvitsisi tulla päivittäin.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/3/13 17:53

    Juu jatkahan ihmeessä! Meitä anonyymejä lukijoitakin on varmasti runsaasti jotka ei tänne oo profiilia tehny. :)

    VastaaPoista
  4. Kyllä anonyymin rekisteröityneen kelpaa. Lukija ilmoittautuu.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi2/3/13 12:47

    TOTTAKAI JATKAT!! :D tää sun blogi on niin hyvä. oon ite ahkerasti lukenu tätä

    VastaaPoista
  6. Anonyymi2/3/13 14:30

    Juu anonyymi täältäkin kannustaa jatkamaan! aivan mahtavaa luettavaa 8)

    VastaaPoista
  7. Kyllähän tätä kannattaa jatkaa, itse löysin sivun vasta jokin tovi sitten ja hieman harmissani kun ei ole uutta sisältöä tullut :)

    VastaaPoista
  8. Ehdottomasti jatkat!!! Paras tähän mennessä mitä olen lukenut ;)

    VastaaPoista