11.2.2016

Mite te teette seksin jälkeen?

Seksi päättyy kun mieheni niin päättää. Käytännössä siis silloin, kun hänellä on mällit lentänyt, jonka jälkeen hän halutessaan näprää minut loppuun jos en ole vielä tullut ja jos kehonkieleni lisää odottaa. En kuitenkaan ota nokkiini jos en saakkaan jälkikäsittelyä nussimisen jälkeen, yleisesti ottaen seksi kuitenkin johtaa molempien osalta onnelliseen loppuun. ;)

Ajatellen tavanomaista sekstailua illalla sängyssä..
Seksin jälkeen meillä täällä ei kyllä halailla ja olla kainalokkain. Hetkisen verran Big O:n aikana ollaan tiukasti kiinni toisissamme ja annetaan kiihtyneen hengityksen, sekä olotilan tasaantua ja lähes joka kerta mieheni suutelee minua olkapäälle, niskaan tai dekolteelle vähän asennosta riippuen. Tämän parin minuutin jälkeen yleensä mieheni nousee ensiksi ja kun minä olen valmis keräilemään itseni kasaan niin käyn pesemässä kädet ja alapääni. Useimmiten mies tulee perässä samoille toimenpiteille. Joskus menen ennen pesua istuskelemaan hetkeksi pöntölle ja valuttelen mällejä pois sisältäni, säästyäkseni pikkaripyykiltä. Toimenpiteiden jälkeen menemme sänkyyn (joskus vesilasin kautta) ja minulla on yleensä tapana sanoa fiiliksiä seksistä ääneen (aina positiivista), esim ''tuntuipas hyvältä taas pitkästä aikaa takaapäin -asento'',''olitpas ihanan kovana''. jne. milloin mitäkin aitoja tuntemuksia siitä hetkestä. Saan aina vastaukseksi jonkinlaisen murahduksen ja aina saan uudelleen todeta, että ei, häntä ei kiinnosta puhua nyt seksistä. Hekumoissani minä voisin enemmänkin aiheesta keskustella, mutta ei niin ei. Mieheni on piakkoin kääntää kylkeä ja nukahtaminen vie aikaa sen 2 min. Minulle uni ei yleensä maistu seksin jälkeen ainakaan seuraavaan tuntiin.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti